środa, 30 stycznia 2013

Ogłoszenie

Na moim blogu wybuchła wojna z powodu głupiego szablonu. Mówiąc szczerze nie obchodzi mnie to, bo mam ważniejsze sprawy. Przykro mi ale od teraz anonimy nie będą mogły dodawać komentarzy. Nie lubię spamu. Niech ci mądrzy nazywający mnie głupią laską pokażą kim są, a nie piszą z anonimów. Ja się z nikim nie będę sprzeczać, usunęłam ten głupi szablon i koniec tematu. Jeśli macie zamiar wypisywać te głupoty to założę wam specjalną zakładkę pt. "Głupoty innych ludzi" .
Pozdrawiam moich stałych czytelników,
Kasia

9 komentarzy:

  1. Kradniesz nasze prace a potem nazywasz czarną listę głupotą?! Jeśli ten szablon był taki głupi to po co go w ogóle pobierałaś?! Ciekawa jestem jak Ty byś się poczuła gdyby ktoś skopiował Twoje opowiadania, wstawił je u siebie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wam powiem jedno: "Godność to po każdym upadku umieć się podnieść" -Oliver Phelps
      I co dał cytat do myślenia? Bo jak tak, to znaczy że macie godność, a jak nie to tylko psycholog wam się przyda
      -Stella :)

      Usuń
  2. Łamiesz prawa autorskie i jeszcze pytasz czy to takie ważne, szczyt wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toć się uśmiałam. 'Głupoty innych ludzi'... no co Ty nie powiesz! Masz pstro w głowie dziewczę drogie. Nadużywanie słowa 'głupi' - a może tak byś spojrzała na siebie? Regulamin się czyta, Kasiu! Muszę stanąć w obronie Szablonownicy, bo, hm, pomyślmy - kto normalny robi post; w Twoim przypadku ogłoszenie o tym, że pobrałaś "głupi" szablon i nie przeczytałaś regulaminu, pomysłowe - naprawdę! A przywłaszczanie sobie prac jest ZŁE. I po co rozgłaszanie tego wszystkiego, hę? No złociutka, nagrabiłaś sobie, nagrabiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. IDIOTYZM Zgadzam się z komentarzem wyżej. Najpierw pobierasz CZYJŚ szablon i go nie dodajesz w całości a póxniej masz pretensje do całego świata. Weź młoteczek i walnij się w czółeczko koleżaneczko. nie ma to jak łamać prawa autorskie, a tak wgl to Anusia z szablonownicy mogła pójść nawet i na policje za łamanie praw autorskich gdybyś nie usunęła tego szablonu. Cała załoga pisze w kredytach z jakich stron są zdjęcia, kto jest na zdjęciu i z jakich stron biorą stocki i tekstury, więc one NIE łamią praw autorkich...ale ty, ty to co innego! A po za tym jak ten szablon był taki "głupi" to po cholere go ustawiałaś!? I jak widac nie jesteś dobra nie tylko z polskiego, ale najwyraźniej kultury to ty dobrze nie przysfajasz. Przeczytaj następnym razem regulamin i może lepiej zrób to kilka razy bo najwyraźniej nie rozumiesz co znaczy: Jeśli szablon był zzmówiony to spytaj się zamawiającego czy możesz go pobrać. Szablon dodawaj w CAŁOŚCI na bloga. Poinformuj o pobraniu. Dodaj Button lub link na szablonownice.
    Trzeba być naprawdę tępym. A po za tym: Głupoty innych ludzi... Idiotyczne. To ty wypisujesz głupoty. Najpierw się zastanów nad tym jak czuła się Fairlote i Anusia kiedy pobrałaś szablon z Szablonownicy?? Fairlotte poświęciła na to spokojnie dwie godziny nie licząc innych szablonów, Aaaa! I P i O jak widziałam poprosiły o poprawe do tego więc poświęciła godzin 4! I co?
    Miło by ci było gdybyś pisała nie wiadomo ile rozdział a ktoś by ci wszystko ukradł, albo w połowie by ci ukradł i jeszcze nawet nie z całości, bo po co?!A po za tym co do głupot innych ludzi to proszę! Załóz sobie! ale lepiej to nazwać: SŁUSZNE OBSERWACJE I SKARDZI/ZAŻALENIA LUDZI KTÓRZY NATRUDZILI SIĘ PRZY ROBIENIU PIĘKNYCH PRAC, A JA TEGO NIE USZANOWAŁAM.
    Trochę głupie ale za to prawdziwe idź na jakiś lekcje kultury i szacunku. Może się czegoś nauczysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po za tym! Nie pisze z Anonima i co? Bo usunęłas taka mozliwośc! ale ja nie jestem tchórzem i swoją opinie która jest baaardzo surowa i niemiła wyrazić umiem.

      Usuń
    2. Wredne to było... sama se weź ten swój młotek i tak se ze 4 razy nim rąbnij to wtedy pogadamy!
      -Stella :)

      Usuń
  5. Szczerze jesteś pojebana. Jak taki głupi to po co wstawiałaś? Sama świecisz głupotą na prawo i lewo. Jakie ważniejsze sprawy? Będąc pojebaną i ośmieszać się? Brawo. Będziesz świetną prowadzącą tej zakładki, stwarzając ją dla siebie.

    Ja pierdole, idiotyzm innych mnie powala.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie co? Mówie STOP takiemu obrażaniu Kasi! Bo choć pobrałaa ten jeden szablon, to wy nie powinnyście obrażać jej na oczach tylu internautów! Dziewczyny ogarnijcie się! I jedyny idiotyzm jaki tu jest to obrażanie tej niewinnej niewiasty! Ludzie, macie pojęcie jak możecie zniszczyć jej psychikę czymś takim?! Teraz pomyślicie głupia AMERYKANKA, wymądrza się. Ale ja powiem jedno. Dwoje moich znajomych z Ameryki, dokładnie z L.A., popełniło samobójstwo przez właśnie takie obrażanie w sieci! Zastanówcie się co robicie!
    -Stella :)

    OdpowiedzUsuń